Álarc nélkül...

Kiálltvány

2015/02/26. - írta: Analysses

A munkahelyemen a könyvelőprogramban, ha rögzítés után módosítani kell, akkor megkérdezi a felület, hogy mi az oka a módosításnak. Elmúlt alkalommal dühömben beírtam: Mert elcsesztem!@˘!-x*C...

Létrehozok egy nyilvános e-mailt: elcsesztem@#.hu kifejezetten abból a célból, hogy bárki, aki valamit eltolt az életében, legyen az kicsi vagy nagy hiba, megírhassa…Elegem van a tökéletes emberekből! Hibáztam, igen. Elcsesztem! Gyurcsány után szabadon! Illetve…nem. Gyurcsány nem cseszte el. Ő elk…

Mert én EMBER vagyok! És: SZOKTAM TÉVEDNI! Hibázni! Rosszul dönteni! És elkeseredni, sírni, és közömbös lenni…

És ítélkezem, és kárörvendezek, majd szégyellem magam, majd meg is haragszom, és mindezt néha alap nélkül! Beszélek, amikor hallgatni kellene, hallgatok, amikor beszélni lenne fontos. Tilosban járok, majd reszketek, hogy kiderül. Színészkedem, és lusta vagyok, sokszor infantilis, és ostoba... Hazudok, magamnak is, sumákolok, duzzogok…és…és…éljenek a háromévesek! Ők tudnak valamit! Igazuk van, csak így tovább! Vessük bele magunkat a dackorszakba!

Azt várjátok tőlem, hogy HIBÁTLAN legyek? De hát nem vagyok házi feladat!

Hogy mindig mindenkire mosolyogjak? Bármit is mond? Csak legyek kedves? De hát narkós sem vagyok! Nem akarta felírni az orvosom! Legalább egy kis amfetamint! Lécci!

Higgyek el mindent és csukjam be a szemem?

Tegyek úgy, mintha tökéletes lennék? Találjam ki, mikor, kinek, mit kell és nem kell mondani? Ne legyek őszinte, de hazudjam, hogy az vagyok? Mert ha kiderül, hogy hibáztam, örökre megbélyegeznek? Kerékbe törnek, onnan is kivesznek…? És akkor is, ha nem hibáztam, csak egyszerűen nem tetszettem…Ha más vagyok, mint a többiek. Mást gondolok, mást érzek, más a véleményem... Igen, más a véleményem! Így igaz. Ráadásul, még másképp is nézek ki… 

Nézzem objektíven a dolgokat?

Azt mondta a fodrászom, hogy sajnos nem tud objektív lenni…s felsóhajtottam: Hála Annak A Jó Istennek!! Mert én sem. Reális inkább, mint objektív.

Elcseszted?- El. - Megbántad? – Meg. – Na akkor tedd jóvá, és legközelebb csináld másképp!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gondo-lo.blog.hu/api/trackback/id/tr997223425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása