Álarc nélkül...

Korrupció..mutatók...

2014/11/17. - írta: Analysses

Lehet, hogy néhányan nem értik az első szót. Mert hát…egyáltalán…mi a túró az a korrupció? Úgy mégis…Megnézem az Értelmező Kéziszótárt…illetve nem…azt hiszem inkább az Idegen Szavak Szótára kell ide…

Hofi után csak annyit tudunk róla, hogy a korrupció az, amiből kihagytak. Így tehát Magyarország egyharmada tüntet.

            Minden igaz magyar embert sérti az elhangzott vád…ott a kormányban. Nem értik, miről beszél az USA.

            Én sem értem. Már hogy lenne korrupció? Akár a hivatalokban? Abban a "Tudjukmiben" is például!

            Bebizonyítom. Indirekt módon…na jó…inkább direkt…

A kiegyensúlyozott emberek azok, akik nem élnek vissza a hatalmukkal, ám a lakosság nagyon kevés %-a tartozik ebbe a csoportba... Ők mind a hivatalokban dolgoznak…Így egyáltalán nincs is szükség az ő felülvizsgálatukra. Csak gyanún felül állhatnak. 

Ehhez a témához kapcsolódóan további gondolatkör:

Neves és nem annyira neves képzett közgazdák, statisztikai adathalmazokat hoznak létre, amikből gazdasági mutatókat számolnak ki. Így vizsgálják, elemzik a gazdaságunkat. Ezen elemzési módszereket egyetemeken (is) tanítják…

És ezekre nagyon nagy szükségünk van.

Tényleg. Komolyan.

Ám az én gazdasági ismeretek által parlagon hagyott agyam nem igazán veszi be ezeket. Másra lennék igazán kíváncsi.

Mondjuk például először is egy korrupció térképre.

Hogyan készülne egy ilyen? Mondjuk házilag?:

                          1. lépés: Létre kell hozni Magyarország lakosságának kapcsolati térképét. Rokon, barát, üzlettárs vonalon.

                           2. lépés: Minden ember munkahelyét, pozícióját fel kell tüntetni

                           3. lépés: Az 1. és a 2. lépés eredményét egy gráfba kell rendezni

                           4. Lépés: Majd 250 ötven évre titkosítani az eredményt…de minimum négy évre, a következő választásokig…

Ám lehet, hogy mégsem készítem el ezt a térképet. Mert hát…a barátnőm is…na meg a nagynéném…szóval…izé.

 Lazításként:

A munkahelyemen – jelenleg még megvan -, én friss hús vagyok. Amúgy nem…de ott igen…, mert csak fél éve vettek fel. Ezért még sok mindent nem tudok. A napokban egy kolléganőnk hívott fel, kérdést intézve hozzánk. Én vettem fel a telefont. Végighallgattam, aprólékosan elismételtettem vele mindent, amit mondott még egyszer, majd közöltem, hogy már a kérdést sem értettem…de mindjárt adok egy értelmes embert neki…egy Homo Sapienst…

…még jó, hogy érti a viccet…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gondo-lo.blog.hu/api/trackback/id/tr776911399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása