Álarc nélkül...

Politika mentesen..egyelőre

2014/11/23. - írta: Analysses

 

Megkérdezhetnék tőlem, hogy ha ennyire szeretem az állatokat, miért nem vagyok vega? …Mert szeretem a húst.

Pici koromban nem akartam húst enni. Mindig folyt a harc a nagymamám és köztem. Addig nem kelhettem fel az asztaltól, amíg meg nem ettem a húst is. Úgy tűnik, fél gyermekkoromat az asztalnál töltöttem.

És most már szeretem. Sajnos. Nem tudom, hogy le tudnék-e mondani róla. És valóban…amikor eszem, eszembe jut maga az állat, hogy vajon hogyan halt meg. Legalább gyorsan? Kíméletesen ölték meg? Sokszor úgy érzem magam, mint egy vámpír, aki nem akar vért inni. Vagy egy cápa, aki időről időre megpróbál vega lenni. Abszolút kudarcra vagyok ítélve. Hozzászámolva azt is, hogy az egészséges vega menü drága. A nem egészséges pedig hizlal.

Mindez nem azt jelenti, hogy megvetem, vagy elítélem azokat, akik szeretik a húst. Értem én, hogy erre szükség van. A természet úgy van megalkotva, hogy egymást esszük.

Én azért mégis…jobban szeretném, ha nem szeretném a húst.

 

Ez utóbbihoz kapcsolódva. Múlt héten rendeltem egy gazdaságból csirkét. Megpucolva hozták, nem csak nekem, hanem a kollégáimnak is. Megkaptam az enyémet…néztem…néztem…rá volt írva a keresztnevem a csomagra…de most komolyan! Egyek meg egy csirkét, akit ugyanúgy hívnak, mint engem?!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gondo-lo.blog.hu/api/trackback/id/tr406927229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása